Wiele osób podróżujących kamperem często preferuje pola namiotowe (proste miejsca noclegowe) zamiast kempingów. Powodem może być to, że są bliżej miast lub atrakcji i nie muszą płacić za rzeczy, którymi nie są zainteresowani (place zabaw, zjeżdżalnie wodne, rozrywka itp.). Ale jaka jest rozsądna cena za parcelę?
Jaka jest różnica między kempingiem a parcelą?
Kempingi mogą być bardziej podstawowe lub bardziej luksusowe, ale prawie zawsze są blisko natury i zwykle na trawie. Podstawowe usługi, takie jak elektryczność, woda, kanalizacja, toalety i prysznice są prawie zawsze dostępne.
Zazwyczaj recepcja jest obsługiwana przez człowieka, chociaż poza sezonem może być konieczne wybranie numeru lub przesunięcie palcem. Ponadto na terenie obiektu mogą znajdować się restauracje i baseny, a także pola do minigolfa i rozrywki na żywo.
Miejsca parkingowe Często mają boiska asfaltowe lub żwirowe i zwykle znajdują się w pobliżu miast lub interesujących miejsc. Czasami nie ma żadnych usług, ale często jest woda, kanalizacja i być może prąd, toalety i prysznice.
Wybierasz prostsze miejsce - nie chcesz płacić tak dużo.
Ludzie czasami wybierają boisko, ponieważ chcą być bliżej miasta lub atrakcji, ale często także dlatego, że nie chcą płacić za wiele usług, których nie potrzebują. Oznacza to, że nie chcą płacić tyle, co za kemping.
Kiedy kilka tygodni temu pojechaliśmy do Piteå, zatrzymaliśmy się w porcie w Örnsköldsvik. Było to bardzo ładne miejsce z dobrze oznaczonymi stanowiskami z dobrą odległością i wodą, opróżnianiem, toaletami, prysznicami i elektrycznością.
Mimo to byliśmy nieco zszokowani, gdy musieliśmy zapłacić 250 kr (2016). To było jak płacenie za kemping? W końcu był to tylko asfaltowy parking, a my nawet nie potrzebowaliśmy prądu ...
Jaka jest według Ciebie rozsądna cena za parking?
Miejsce parkingowe bez elektryczność, my (w Szwecji) możemy sobie wyobrazić płacenie około 100 SEK/dzień. Za miejsce parkingowe z Za energię elektryczną możemy spodziewać się około 150 funtów dziennie (2016 r.).
Ile według Ciebie powinien kosztować parking?
Lennart mówi:
Zgoda.
100-150 to rozsądna cena.
30 sierpnia 2016 r. - 7:04
seija.viitamäki-carlsson mówi:
100 max, może płacić stawkę godzinową za podłączenie energii elektrycznej.
30 sierpnia 2016 r. - 8:29
Pani Gun-Britt Roosvall mówi:
100 bez prądu i 150 z prądem byłoby rozsądne.
30 sierpnia 2016 r. - 8:32
åsa w åsele mówi:
Myślę, że to brzmiało niesamowicie drogo tam w Övik... jak cena kempingu absolutnie.
Płacenie za energię elektryczną jest oczywiste,
Ale jeśli nie korzystałeś z prądu, to za co płaciłeś?
Miejsca bez elektryczności powinny być w zasadzie darmowe lub stosunkowo tanie.
30 sierpnia 2016 r. - 8:35
Majk mówi:
Trudno powiedzieć, myślę, że zależy to od wielu rzeczy.
Gdzie się znajduje, co robić, zaplecze serwisowe itp.
Ogólnie zgadzam się, że 100-150:- to rozsądna cena, z drugiej strony nie mam problemu z zapłaceniem 250:-, jeśli jest ładnie położony i ma fajne udogodnienia.
Czasami odnoszę wrażenie, że wiele osób kupuje kampera, aby wyjechać jak najtaniej i spać.
30 sierpnia 2016 r. - 8:36
Anonimowy mówi:
Mamy bardzo ładne boisko, za które chcemy 250 SEK/dzień. Znajduje się na obrzeżach Gustavsberg, Sztokholm. 5 minut spacerem do 2 plaż, własny ogród z możliwością gry w kostkę - po prostu oaza. Jeśli chcesz energii elektrycznej 50:- extra. Oferujemy wodę. Nasz dom znajduje się na górze powyżej, więc jest stosunkowo zaciszne i działki są duże. 5 minut do autobusu, który zabierze Cię do Gustavsberg w 10 minut. Rowery są dostępne do wypożyczenia za kaucją. Grill i meble ogrodowe są wliczone w cenę. Zainteresowanych prosimy o kontakt mailowy g.forssberg@tele2.se /SMS 0704-803089/Göran i Christina
30 czerwca 2020 r. - 15:35
Pan Christopher mówi:
Aha, darmowa woda za 300 sek/noc. Fantastycznie! Wiele osób chce więcej lub jak Göran i Kristina 🙂 .
07 września 2021 - 8:11
gunnar mówi:
Bez elektryczności 50-100
Z 100-150.
30 sierpnia 2016 r. - 8:38
Bengt mówi:
Do 150 z elektrycznością
30 sierpnia 2016 r. - 8:41
Irene Friberg-Johansson mówi:
100 SEK to rozsądna cena za parcelę. Energia elektryczna powinna być dodatkowo płatna, jeśli jej potrzebujesz, czego wielu obecnie nie ma, jeśli na przykład masz panele słoneczne.
30 sierpnia 2016 r. - 8:47
Anonimowy mówi:
Wycieczka do Norwegii
30 sierpnia 2016 r. - 8:51
Pan Bernt Bankemo mówi:
Ostatnio zareagowałem na to kosztem energii elektrycznej, kiedy odwiedziliśmy marinę Västerås. Tam bierze się taką samą cenę z prądem i bez, 200:-. Opróżnianie toalet znajduje się 400 metrów dalej. Budynek usługowy w ogóle znajduje się 100 metrów dalej.
Lundåkrahamnen w Landskronie pobiera teraz 180:- w tym energię elektryczną. Nie można uzyskać więcej niż 6 A na słupie, ponieważ w przeciwnym razie nie wystarczy dla wszystkich 40 miejsc !!!! Zasugerowałem im, aby zdławili, np. 10-12 miejsc, aby następnie uzyskać więcej energii dla innych miejsc. Odpowiedź brzmiała: Nie! Zbyt wysoka cena również tutaj, a także wymuszona energia elektryczna, mimo że wielu z nas doskonale radzi sobie od kwietnia do września bez słupów elektrycznych. To trochę "Ochra Szwecja".
30 sierpnia 2016 r. - 8:58
Bertil mówi:
100-200 SEK jest akceptowalne za nocleg, ale zazwyczaj masz specjalną sprawę do załatwienia w okolicy i wtedy akceptuję wyższą kwotę. Jeśli chcesz zobaczyć trochę Ö-vik, może pójść do restauracji itp., 250 SEK jest dla nas w porządku. Wtedy rządzi rynek, a z tego co wiem, planują dalszą ekspansję, ponieważ jest takie zapotrzebowanie na istniejące miejsca.
30 sierpnia 2016 r. - 9:03
Håhan westerström mówi:
150 kr z elektrycznością bez 100 kr
30 sierpnia 2016 r. - 9:07
Eva mówi:
Bez elektryczności 50-100
Z 100-150.
30 sierpnia 2016 r. - 9:16
Eva mówi:
Bez elektryczności 50-100
Z 100-150.
30 sierpnia 2016 r. - 9:17
Anonimowy mówi:
Gratulujemy i płacimy za opróżnianie wody i prąd!
30 sierpnia 2016 r. - 9:21
Elisabeth mówi:
Zgadzam się, że 100 kr może wystarczyć za miejsce bez elektryczności. niewiele razy potrzebujemy elektryczności, więc myślę, że powinien to być dodatek, za który płacisz, gdy jest używany. staliśmy na droższych miejscach, ale zwykle w miastach z połączeniami autobusowymi lub kolejowymi i / lub ogrodzonymi. Jeśli trafimy na drogie miejsce, odnotowujemy to i prawdopodobnie nie odwiedzimy go ponownie.
30 sierpnia 2016 r. - 9:29
Pan Torsten Resar mówi:
Jeśli gmina zastanowi się, ile dane miejsce może kosztować, nie jest tak trudno znaleźć dobre obiekty porównawcze. Ö-vik prawdopodobnie nie jest magnesem turystycznym, dla którego takie ceny są rozsądne.
30 sierpnia 2016 r. - 9:33
Babs mówi:
100-150 SEK to rozsądna cena
30 sierpnia 2016 r. - 9:34
willy mówi:
Powinniśmy zbojkotować 250 euro, to śmieszne. Jeśli wszyscy się zgodzimy i nikt nie będzie korzystał ze strony, zmusimy ich do obniżenia ceny. Uważamy również, że 100:- bez elektryczności i 150:- z elektrycznością jest rozsądne.
30 sierpnia 2016 r. - 9:35
Pan Gregor Lindholm mówi:
Trochę dziwi mnie, że wszyscy, którzy uważają, że nie potrzebują elektryczności, pryszniców itp. nadal chodzą do miejsc, które oferują te udogodnienia. Jeśli masz lokal, który ma elektryczność, masz też koszty i nie dostaniesz ich, jeśli goście nie chcą prądu i nie płacą. Koszty czyszczenia toalet i próbek wody do badań lekarskich, ogólna konserwacja itp. nie wspominając o kosztach gruntu w lokalizacji miejskiej. To sprawia, że myślę, że 200-250 to coś, z czym musimy się liczyć, jeśli chcemy być w stanie znaleźć miejsca, które oferują dobre udogodnienia.
30 sierpnia 2016 r. - 9:39
Bengt mówi:
Dobre myślenie! Nie rozumiem, jak wielu właścicieli kamperów uważa, że mogą parkować w miejscach innych niż te, które zapewniają prąd, wodę, prysznice, toalety itp. Jeśli biorę mój normalny samochód i jeżdżę po Szwecji i północnej Europie, w większości miejsc muszę płacić za parkowanie. Gdzie właściciele kamperów mieszkali przed zakupem kampera? Kto zapłaci za system kanalizacyjny, gdzie chcesz opróżnić swoje odpady....zarówno z jednego, dwóch i odpadów domowych....czy reszta z nas powinna za to zapłacić?
04 marca 2017 r. - 16:11
Pan Erik Johansson mówi:
Trudno mi zrozumieć, dlaczego właściciele kamperów nie chcą wypłacić pełnej kwoty, aby wykorzystać poczynione inwestycje. Dlaczego środki publiczne mają być przekazywane właścicielom kamperów?
Odnosi się wrażenie, że właściciele kamperów nie chcą postępować właściwie. Ktoś inny powinien na przykład płacić za śmieci wyrzucane na łono natury.
Witamy na dobrze funkcjonujących parkingach!
27 czerwca 2020 r. - 17:38
Robert Hagerborg mówi:
W porównaniu z cenami za boisko w Niemczech lub Francji, ceny wahają się od 4 do 15 euro w zależności od tego, co jest oferowane oprócz samego boiska.
100 lub 150 SEK to rozsądna cena za miejsca parkingowe w Szwecji.
30 sierpnia 2016 r. - 9:39
Staffan mówi:
Większość ludzi wydaje się uważać, że 100-150 jest w porządku. My też tak uważamy, ale czasami wyższa cena jest akceptowalna.
Byliśmy w Askersund, które jest ładnym miastem. Blisko do wszystkiego i płatne 230: - w tym prąd. Usługa jak na kempingu z ładnymi toaletami i prysznicami oraz kuchnią, w której można gotować i zmywać naczynia. Ponieważ często jest w pełni zajęty, my, właściciele kamperów, uważamy, że jest wart swojej ceny!
Następnie można udać się do Varberg. Tam trzeba zapłacić 360: - za noc, w tym prąd, ale jak to jest z innymi udogodnieniami, nie wiemy, ponieważ byliśmy tam bez kampera. Sam bym za to nie zapłacił!
30 sierpnia 2016 r. - 9:43
Ann-Sofie mówi:
Mój Boże, jakie to szczęście uciec tak tanio! Do tego prąd i woda w cenie...
OK, miejsce do cumowania można porównać do kotwicowiska i zazwyczaj jest ono bezpłatne dla nas, żeglarzy. Na Majorce kotwicowisko kosztuje około 10 euro/dzień i masz dostęp do parkingu dla pontonów i kosza na śmieci. Boja, czyli zamiast kotwicy, we Włoszech może kosztować od 50 euro wzwyż. Jeśli wejdziemy do mariny w Szwecji, musimy zapłacić od 250 SEK wzwyż. W Europie od 40 euro wzwyż dochodzą koszty prądu i wody. Jak dotąd najgorsza cena to 130 euro/noc. Ale wiem, że są dużo droższe miejsca.
Wygląda na to, że będę musiał przesiąść się do kampera ???
30 sierpnia 2016 r. - 9:47
Bengt mówi:
Zgadzam się z Tobą, Ann-Sofie! Myślałam też o kupnie kampera...., ale wydaje mi się, że byłoby to dziwne, gdybym miała ściągać pieniądze od innych.
Mam łódź i znam koszty, które opisujesz.
czy to możliwe, że żyjesz zgodnie z mottem z minionych czerwonych czasów.... wszystko co twoje jest moje i mogę z tego korzystać.... ale moje zostawiasz w spokoju....
04 marca 2017 r. - 16:24
BeautifulLittleLife mówi:
10-15€ myślę, że jest całkiem w porządku! Ponieważ jeśli wybierzesz parcelę, naprawdę nie chcesz płacić tyle, co za kemping. Często wybieramy kempingi, ponieważ dzieci zazwyczaj nie mogą biegać i bawić się na boisku. Ale każdego lata będą to oba rodzaje!
30 sierpnia 2016 r. - 9:49
administrator mówi:
Bardzo DZIĘKUJEMY za wszystkie komentarze i opinie, które już otrzymaliśmy! Wygląda na to, że wiele osób zgadza się z nami, że 100-150 kr może być rozsądne, choć oczywiście (jak wspomniało kilka osób) zależy to od różnych okoliczności.
Åsa w Åsele, zapłaciliśmy za korzystanie z toalet (z których i tak raz skorzystałem) i za opróżnienie ścieków przed wyjazdem. I za parking. Więc jesteśmy szczęśliwi, że możemy zapłacić! Tylko, że to wydawało się zbyt wysoką ceną ...
Majk, tak, czasami reagowaliśmy również na fakt, że wiele osób chce po prostu zatrzymać się tak tanio, jak to tylko możliwe, na przykład gdy widzieliśmy, jak niektórzy kempingowicze bezpłatnie obozują przez kilka miesięcy na południu Europy ... Nie mamy nic przeciwko płaceniu, ale uważamy, że nie powinno to być tak drogie jak kemping, gdy nie ma takiej samej usługi, na przykład w postaci personelu.
Irene Friberg-Johansson, nie, nie potrzebujesz często elektryczności. Przynajmniej nie każdej nocy, a może zwłaszcza nie w miesiącach letnich.
Anonimowy, chyba w Norwegii jest dużo drożej...?
Bernt Bankemo, oczywiście, że byłoby lepiej, gdyby niektóre miejsca miały elektryczność, a inne nie, i żeby można było wybierać. Niektórzy ludzie nawet nie potrzebują elektryczności, a wtedy płacenie za nią jest smutne.
Bertil, to z pewnością rynek rządzi! Możemy również rozważyć zapłacenie więcej, jeśli jest to słynna atrakcja lub podobna, ale w Ö-vik muszę powiedzieć, że uznaliśmy to za drogie ...
Elisabeth, tak, to też jest aspekt! Jeśli jest ogrodzony i płacisz za bezpieczeństwo opuszczenia kampera, to warto za to dodatkowo zapłacić!
Torsten Resar, prawdopodobnie nie bylibyśmy tak zszokowani ceną, gdyby było to duże miasto lub słynna atrakcja, ale wydawało się, że to dużo jak na zwykłe szwedzkie miasteczko ...
Willy, tak, to może zadziałać! Dobrze, że jest więcej stanowisk dla kamperów, więc może konkurencja będzie ostrzejsza!
Gregor Lindholm, dziękuję za komentarz! Tak, oczywiście jest wiele rzeczy, które należy uwzględnić w kosztach! Jednocześnie wydaje się trochę dziwne, że różnica w cenie między kempingami (które często muszą również opłacać wielu pracowników) a miejscami parkingowymi jest tak niewielka? M
Staffan, możemy również rozważyć zapłacenie więcej w niektórych sytuacjach, na przykład w dużym mieście lub przy popularnej atrakcji. Ale 360 SEK brzmi jak dużo pieniędzy?
Ann-Sofie, dzięki za bardzo interesujące porównanie z żeglarstwem! Wiele razy, kiedy myślimy, że wszystko jest drogie w życiu kampera, zauważyliśmy, że jest jeszcze droższe w żeglarstwie....
Vackralillavardag, czasami wybieramy również kemping, na przykład gdy chcemy być blisko plaży i móc pływać lub pożyczyć pralkę. Wtedy oczywiście jesteśmy gotowi zapłacić nieco więcej!
30 sierpnia 2016 r. - 9:49
Git mówi:
Za toaletę, wodę i opróżnianie 100kr.
+el 150
Niektóre stanowiska są podobne do podstawowego kempingu i, co zrozumiałe, droższe, ale maksymalnie 250:-.
Dla tych z nas, którzy nie chcą stać całymi dniami, ale chcą po prostu bezpiecznie spać.
30 sierpnia 2016 r. - 9:50
Göran mówi:
Wygląda na to, że wiele osób uważa, że 250kr za boisko jest w porządku. Nie zdziwię się, jeśli w niedalekiej przyszłości doprowadzi to do kosztu 350kr.
Zdając sobie sprawę z kosztów inwestycji w energię elektryczną, trudno mi wyobrazić sobie kogoś, kto "zużywa" energię elektryczną za 50 euro dziennie na kempingu.
30 sierpnia 2016 r. - 9:56
lisbeth mówi:
100 kr za dzień to dobra cena. Jeśli chcesz korzystać z energii elektrycznej, możesz zapłacić w automacie za to, czego faktycznie używasz... to samo może dotyczyć toalety/prysznica i innych usług.
30 sierpnia 2016 r. - 9:58
Pani Gunilla Sellgren mówi:
Myślę, że ceny w przedziale 100-150 SEK to rozsądna cena za boisko.
30 sierpnia 2016 r. - 10:02
JoY mówi:
Zgadzam się z 100:- bez energii elektrycznej, a następnie można zapłacić dodatkowo, jeśli chcesz energii elektrycznej, Fakt, że jest prysznic WC na boisku, to coś, czego i tak nie używamy.
Wiele miejsc w Europie kosztuje kilka euro lub jest bezpłatnych, a następnie trzeba zapłacić za świeżą wodę i prąd. Co naszym zdaniem jest dobre.
30 sierpnia 2016 r. - 10:03
Pan Peter Bouvin mówi:
Jeden cent bez elektryczności
to chciałbym płacić za zużytą energię elektryczną zamiast stałej ceny, która zawsze jest wysoka.
30 sierpnia 2016 r. - 10:32
Anki mówi:
Zgadzam się z większością - 100-150:- jest całkowicie w porządku!
30 sierpnia 2016 r. - 10:57
Lisbeth mówi:
Maksymalnie 100 SEK bez prądu. Następnie możesz zapłacić dodatkowo za to, czego używasz, prąd, wodę, opróżnianie. Boisko powinno być miejscem do stania, zwykle tylko na noc.
30 sierpnia 2016 r. - 10:58
Pan Steve mówi:
Sądząc po komentarzach, wydaje się, że istnieje dość szeroki konsensus co do tego, ile powinien kosztować parking.
Ö-vik to piękne miasto, ale co z tego, skoro ma negatywny PR. Wielu kierowców kamperów prawdopodobnie już zdecydowało się nie zatrzymywać w porcie w Ö-vik.
30 sierpnia 2016 r. - 11:22
Anette mówi:
Myślę, że powinniśmy odwrócić pytanie, czego chcemy w parku dla kamperów? Problem w Szwecji polega na tym, że wiele osób, które budują parking dla przyczep kempingowych, uważa, że wiedzą, że my, którzy podróżujemy kamperem, musimy mieć toaletę, prysznic i prąd! A dlaczego, można by zapytać, ludzie nie korzystają z tego w swoich samochodach! Znam wielu, którzy nie wyobrażają sobie korzystania z toalety lub prysznica! Możesz potrzebować elektryczności tutaj w Szwecji, ponieważ słońce nie świeci tak często, jak byś chciał, ale optymalnie jest spojrzeć na Niemcy i resztę Europy, gdzie jest elektryczność, woda i kanalizacja zarówno dla toalety, jak i szarej wody, a ty płacisz za to, co chcesz! Tutaj dostajemy wszystko na raz i musimy za to płacić! W tym kontekście należy również dodać, że w ciągu pięciu lat w Szwecji, a także w innych krajach, pojawiło się znacznie więcej kamperów, a to oznacza, że boiska szybko się zapełniają, co powoduje gwałtowny wzrost cen w okresie letnim, więc byliśmy tam z popytem itp.
30 sierpnia 2016 r. - 11:30
Pan Rolf Olsson mówi:
Myślę, że powinno to kosztować 100 dolarów i płacę za zużytą energię elektryczną,
Obecnie na rynku dostępne są tanie/dobre mierniki.
/Roffe na Gotlandii
30 sierpnia 2016 r. - 11:55
Mary mówi:
Bez elektryczności, ale z możliwością opróżniania szarej wody i toalety oraz uzupełniania kolorowej wody 0-100kr/dzień elektryczność 20-50kr/dzień lub według licznika
30 sierpnia 2016 r. - 12:26
Bert Larsson mówi:
Cześć. Myślę, że normalne boisko powinno kosztować około 100 SEK i nie więcej niż 150. W przypadku dłuższych okresów powinna istnieć jakaś zniżka ilościowa.
Chcielibyśmy, aby na przykład na liście stanowisk klubu kempingowego dokonano rozróżnienia między boiskami, strefami odpoczynku i parkingami.
30 sierpnia 2016 r. - 12:42
Ruth w Wirginii mówi:
Nie mam kampera, nigdy nie miałem kampera, ale uważam, że jest to dobre rozwiązanie.
fajnie jest czytać o tym, co się dzieje.
100 kr to tylko około 12 dolarów amerykańskich. Niewiarygodne, że może tak być
tanio. 150 = około 18 dolarów to też nie jest dużo?
Zastanawiam się, czy ktoś, kto to czyta, jeździł kamperem w USA?
i porównać koszty?
Tylko dlatego, że parking jest prosty, nie oznacza to, że
jest tani w utrzymaniu. Zużycie jest bardzo duże.
Wyobrażam sobie, z ciężkimi "otwartymi torbami" na miejscach parkingowych.
Mogę sobie również wyobrazić, że wartość gruntu będzie tym wyższa, im bliżej niego się znajdujesz.
centrum jeden jest; konsekwentnie droższe. Ponadto
otoczenie. Doskonałym przykładem jest zdjęcie główne!
Tak, Örnsköldsvik.
30 sierpnia 2016 r. - 12:45
Agge mówi:
100 z elektrycznością. Myślę, że to rozsądna cena. Nie wymagamy opróżniania ani wody. Są na to inne miejsca. Ale czasami potrzebujemy prądu. Stugsund poza Söderhamn pobiera 100 SEK za prąd.
30 sierpnia 2016 r. - 12:52
Solan mówi:
Zapłaciliśmy około 300:- za parcelę w centrum Wenecji. Oczywiście warte swojej ceny. W Szwecji wystarczy 100-150. Przynajmniej dla nas 🙂
30 sierpnia 2016 r. - 13:07
Frankie & Co mówi:
W zeszłym roku odwiedziliśmy nowe szwedzkie luksusowe boisko z "wszystkim" z pralką, telewizją kablową, sauną itp., które kosztowało 200 SEK - wydawało nam się to wysoką ceną za boisko, chociaż uważaliśmy, że jest to miła alternatywa z tak wieloma udogodnieniami. W tym roku wróciliśmy i teraz kosztowało to 250 SEK, chociaż obiekt został rozbudowany o nowy dom usługowy z automatem płatniczym i większą liczbą pryszniców...., ale 250 SEK za boisko nie wydaje się dobre. Nie sądzę, że będziemy często powracającymi gośćmi.
100-200 kr wydaje się rozsądne.
30 sierpnia 2016 r. - 13:21
Życie w Stanach Zjednoczonych mówi:
Wow 250 brzmiało drogo! Zgadzam się z przedmówcą powyżej, 100-150!
30 sierpnia 2016 r. - 13:37
Anki Olsson mówi:
100-200 koron
30 sierpnia 2016 r. - 13:38
John mówi:
Myślę, że nie masz pojęcia, ile kosztuje prowadzenie firmy! Sporządź budżet na poniższe cele i sprawdź, czy coś zostanie:
Dzierżawa gruntu/najem
Koparka do wody i kanalizacji
Rachunki za wodę od gminy
Rachunek za kanalizację dla gminy
Faktura z odkurzacza, gdy gość włożył ręczniki papierowe lub podpaski higieniczne do toalety.
Usługa rozruchu elektrycznego i ochrona bezpieczników
słupy elektryczne wraz z rowem kablowym
Rachunek za energię elektryczną
Zakup lub wynajem urządzenia do obsługi kart płatniczych
Kopanie i odlewanie drenażu wody szarej
Budowa lub wynajem budynku toalet i pryszniców z latrynami
Czyszczenie ich dwa razy dziennie
Papier toaletowy, który jest nieustannie gryziony przez gości
Ogólny nadzór sprawowany przez właściciela lub bliskich krewnych, a w każdym razie przez ucznia szkoły
Mm mm
30 sierpnia 2016 r. - 14:01
Anna mówi:
Zgadzam się! Zastanawiam się nad budową kempingu w Halland, gdzie jest wiele atrakcji w pobliżu... ale zaniepokoiłem się, gdy przeczytałem ten artykuł. Nie ma sensu wynajmować mojej ziemi, jeśli ludzie nie chcą płacić rozsądnych opłat.
09 maja 2018 r. - 14:29
Ruth w Wirginii mówi:
Jan - Doskonały komentarz!
Ile kosztuje parkowanie samochodu na noc lub jednego lub dwóch samochodów?
kilka tygodni, na przykład na lotnisku?
Wiedz, że kosztuje to tutaj mega-dolary.
30 sierpnia 2016 r. - 15:18
administrator mówi:
Wielkie DZIĘKI za jeszcze bardziej interesujące komentarze i opinie! To bardzo interesujące usłyszeć, co wszyscy myślą na ten temat!
Git, mogę się zgodzić, że jest trochę inaczej, jeśli jest dużo usług i przypomina to kemping.
Göran, wiele osób mówi o kosztach inwestycji i oczywiście są takie. Ostatecznie nadal uważam, że kemping musi być tańszy niż pole namiotowe, o ile są one znacznie prostsze. Ale oczywiście zawsze jest wiele czynników, które wchodzą w grę...
JoY, być może częścią "problemu" jest to, że wiele parkingów dla przyczep kempingowych zapewnia nieco więcej usług niż potrzebują kierowcy kamperów?
Lisbeth, dokładnie, jedną rzeczą, o której pomyśleliśmy, jest to, że często przyjeżdżasz na miejsce późnym wieczorem i wyjeżdżasz wcześnie rano następnego dnia. Często nie zostajesz na cały dzień i nie masz czasu na korzystanie z wielu udogodnień ...
Steve, tak naprawdę uważaliśmy, że miejsce w Ö-vik było bardzo ładne i nie próbuję go zniechęcać, tylko omówić, jakie ceny są rozsądne ...
Anette, wiele słusznych uwag! Tak, im więcej usług, tym oczywiście drożej. Jeśli dobrze interpretuję wiele osób, popyt na prostsze strony jest dość wysoki, tj. strony, które nie potrzebują wszystkich usług i są również nieco tańsze? I oczywiście popyt ma znaczenie!
Ruth w Wirginii, tak, byłoby interesujące usłyszeć, jakie są ceny w USA, jeśli są tam podobne strony? Ale nie sądzę, żeby kampery tak mocno zużywały się na asfalcie?
Solan, normalnie pomyślałbym, że 300 kr to zdecydowanie za drogo, ale w centrum bardzo popularnej miejscowości turystycznej trzeba się spodziewać, że będzie kosztować więcej! Nie takie dziwne.
Frankie & Co, wydaje się, że wiele parków kempingowych dąży do większego "luksusu", a wtedy będzie to oczywiście droższe... Ale wydaje się, że wielu kempingowców wolałoby mieć to trochę prostsze i tańsze? Ale może inwestowanie w więcej luksusu przy jednoczesnym pobieraniu wyższych opłat przynosi większe zyski?
Jan, dziękuję za uwagę i komentarz! Oczywiście, ktokolwiek go prowadzi, musi sprawić, by działał, ale faktem jest, że większość parkingów jest jednak nieco tańsza?
30 sierpnia 2016 r. - 15:26
Pan Hans Hansson mówi:
Miejsce postojowe nie musi przypominać kempingu, zwykle zatrzymujesz się na jeden lub dwa dni, po co ci woda elektryczna, toalety / opróżnianie szarej wody, możesz upewnić się, że naprawisz je na stacjach benzynowych / miejscach odpoczynku władz drogowych. Wszystkie samochody są wyposażone w duże zbiorniki. To nie ma być długi pobyt tam, więc koszt może być może to, co opłata za park lub trochę więcej około: 100 SEK.
30 sierpnia 2016 r. - 16:21
Ama de casa mówi:
Teraz kempingi nigdy nie były dla nas opcją - trudno było wbić kołki namiotowe w asfalt... 😉.
Ale w końcu okazało się, że za kemping trzeba zapłacić prawie tyle samo, co za hotel. To był prawdopodobnie gwóźdź do trumny naszego kempingowego życia.
30 sierpnia 2016 r. - 16:37
Rola Cariny mówi:
Jak większość ludzi tutaj....100-150:- z elektrycznością jest rozsądne!
Baw się dobrze i biegaj na .....:-)
30 sierpnia 2016 r. - 17:30
BP mówi:
Niestety nie mam pojęcia, ile powinno kosztować pole namiotowe, ale 250 SEK wydaje się dużo.
30 sierpnia 2016 r. - 18:19
Nilla mówi:
Pytanie 😀 .
Niestety, to nie my ustalamy ceny, ale musimy cieszyć się sytuacją. Zachodnie wybrzeże może być skandalicznie drogie, za brak jakiejkolwiek usługi.
Oczywiście, chcesz płacić jak najmniej, więc możesz jechać jak najwięcej 🙂 Ale idealnie chcielibyśmy więcej boisk, a wraz z tym, może miejmy nadzieję, że ceny spadną! I do zarezerwowania (mógłbym zapłacić za to niezły grosz!!!) Jesteśmy sto razy lepsi na boisku niż na kempingu!!!!
30 sierpnia 2016 r. - 19:31
Huśtawka mówi:
Maks. 180 :- z elektrycznością, jeśli jest naprawdę ładnie, z wodą, szarą wodą, prysznicem i wifi.
30 sierpnia 2016 r. - 19:59
Leni mówi:
150 to w porządku, 200, jeśli jest centralnie położony, ma elektryczność, toaletę i prysznic i jest dobrze utrzymany.
30 sierpnia 2016 r. - 20:19
Koziorożec mówi:
Odpowiedź: Myślę, że 100 bez prądu i 125 z prądem.
PS.
W "tamtych czasach", kiedy wyjeżdżaliśmy na kemping, szukaliśmy głównie prostych kempingów, a najlepiej F-campingu. Wszystko było dostępne w nowoczesnej przyczepie kempingowej.
Ponieważ teraz udaję, że biwakuję, jadąc na kemping Krono po drugiej stronie ulicy, widzę wszystkie te nowe inwestycje dokonywane co roku. To oczywiste, że miejsca kosztują! Ale czy naprawdę chcesz luksusu?
30 sierpnia 2016 r. - 20:57
Matts Torebring mówi:
Myślę, że Ställplats Kaffeteriet w Borensberg ustawił poprzeczkę na najwyższym poziomie, 200: - w tym elektryczność. Jest luksus na boisku! Jeśli obiekt nie spełnia tego standardu, jest zbyt drogi. W Borensberg lubię mieszkać, częściowo dlatego, że jest tak starannie utrzymany, a leczenie tak super dobre.
30 sierpnia 2016 r. - 21:00
Pan Ola Jonassen mówi:
100 NOK powinno wystarczyć za parcelę bez elektryczności. Nie potrzebujemy elektryczności, ale korzystamy z niej, gdy jest wliczona w cenę, wtedy 150 NOK powinno wystarczyć.
31 sierpnia 2016 r. - 0:44
administrator mówi:
Hans Hansson, zastanawia się, czy wiele parków kempingowych oferuje więcej usług, niż kierowcy kamperów naprawdę potrzebują, a następnie pojawia się konflikt z tym, ile chcesz zapłacić?
Ama de casa, zdecydowanie mogę to zrozumieć! Kemping musi być tańszy niż hotel, a boisko musi być tańsze niż kemping...
BP, mógłbym być gotowy zapłacić 250 funtów w niektórych sytuacjach, ale to trochę strome, więc wolałbym, żeby to było w jakiejś atrakcyjnej atrakcji lub czymś podobnym 😉.
Nilla, tak, wydaje się, że to gorący temat 😉 Jeśli liczba boisk wzrośnie, może być miejsce zarówno na prostsze (tańsze) boiska bez wszystkich usług, jak i droższe i bardziej luksusowe warianty (ale wciąż tańsze niż kemping!).
Geddfish, wydaje się, że istnieje tendencja do luksusu - w tym samym czasie, gdy wielu właścicieli kamperów chce prostoty. Dwa tory ... Często wybieramy boiska, ale też dość często kempingi. Kiedy jeździliśmy po Europie, korzystaliśmy z karty ACSI, wtedy kempingi (2015) kosztowały od 14 do 18 euro za noc poza sezonem (tj. przez cały rok z wyjątkiem lipca-sierpnia).
Matts, ta strona w Ö-vik też była dobra. Ładna lokalizacja i ładne miejsca (trochę niejasne, gdzie opróżnić latrynę?) Po prostu cena wydawała się trochę za wysoka 😉.
31 sierpnia 2016 r. - 8:26
Pan Lars-Åke Engdahl mówi:
Dużo podróżuję i podróżowałem w swoim życiu, zarówno w służbie, jak i z przyczepą kempingową, a teraz od około 10 lat z kamperem. Dokonałem następujących porównań, nad którymi chciałbym się zastanowić. Najczęściej zatrzymywałem się w hotelach, a tam ceny za pokój jednoosobowy różnią się w zależności od wybranego standardu. Najtańszy hotel w Szwecji kosztował 440:- (2013), najdroższy 3900:- (2012), to samo tyczy się kempingów i pól namiotowych, na których spędzałem lato, gdy nie byłem w trasie. Ceny różnią się w zależności od standardu, lokalizacji i oczywiście popytu. Koszty hotelu opierają się na całorocznej działalności, podczas gdy kempingi / pola kempingowe są zwykle sezonowe. Te, które są otwarte przez cały rok, również stają się coraz liczniejsze. Ciekawym spostrzeżeniem jest to, że różnice w cenach między obiektami sezonowymi a całorocznymi w dużej mierze zależą tylko od liczby gwiazdek. W tym roku ceny wahały się od 180 do 400 euro. Może się wydawać, że sezon powinien być tańszy niż cały rok. Ale nawet sezonowy kemping kosztuje, gdy nie jest otwarty. Stanowiska zostały stworzone, aby zaoferować podróżującym kamperom uporządkowane i bezpieczne miejsce na pobyt bez konieczności meldowania się na kempingu. Z biegiem lat użytkownicy kempingów zaczęli stawiać coraz wyższe wymagania w zakresie wyposażenia tych miejsc, co w naturalny sposób zwiększyło koszty niezbędnych inwestycji, za które również muszą płacić klienci korzystający z tych udogodnień. Każdy, kto poważnie podchodzi do dyskusji na temat parkingów, może zacząć przyglądać się kosztom budowy i utrzymania, kosztom energii elektrycznej wraz z siecią i opłatami za zużycie, kosztom wody i ścieków, ogólnej konserwacji itp. Wiele z tych kosztów nie ma charakteru sezonowego, lecz roczny. Istnieją również przepisy miejskie, które regulują sposób, w jaki jako właściciel musisz zorganizować swój kemping / miejsce postojowe. Inną refleksją jest to, że boiska są coraz częściej wykorzystywane jako regularne kempingi dla kamperów. Wiele z nich pozostaje na nich przez wiele dni. Zjawisko to zwiększyło również zapotrzebowanie na udogodnienia i popyt na ładne/dobre miejsca. Automatycznie powoduje to dostosowanie cen, ponieważ rynek kontroluje, ale także w zależności od poziomu inwestycji. Jedną z propozycji jest to, że można go nazwać tylko boiskiem z zameldowaniem nie wcześniej niż o 18:00 i wymeldowaniem nie później niż o 09:00 i maksymalnie na jeden dzień. W międzyczasie teren może być wykorzystywany do parkowania samochodów kempingowych w ciągu dnia, ale wtedy przedłużenie, które zmienia się w parkowanie / zameldowanie na noc, jest niedozwolone. Dzięki temu przepisowi wymagania dotyczące miejsc parkingowych mogą być utrzymane na rozsądnym poziomie, a tym samym również na rozsądnych cenach. Miejsce parkingowe na pustym parkingu klubu żeglarskiego z barakami z toaletami i prysznicami nie powinno kosztować więcej niż sto koron, podczas gdy miejsce parkingowe z podstawowymi udogodnieniami kempingowymi musi kosztować kilkaset koron, aby działało z rozsądną marżą.
Istnieje potrzeba "przemyślenia" naszych wymagań jako właścicieli kamperów, aby utrzymać zarówno ceny, jak i wykorzystanie na odpowiednim poziomie.
31 sierpnia 2016 r. - 9:32
administrator mówi:
Lars-Åke Engdahl, dziękuję za szczegółowy komentarz, który również dodaje niuansów do dyskusji! Oczywiście masz całkowitą rację, że prowadzenie parku kempingowego z dużą ilością usług jest kosztowne. Ale nie wydaje mi się, żebym słyszał w kręgach kamperów, że kierowcy kamperów chcą tak wielu usług - wręcz przeciwnie! Wielu prosi o proste miejsca. Nie muszą być prysznice, może nie być też toalet. Preferowane są słupki elektryczne, ale można na przykład płacić monetami w automacie. Wtedy też miejsca nie musiałyby być tak drogie. Osobiście doceniamy odprowadzanie szarej wody, bo trudno ją znaleźć. Latryny zawsze można opróżnić w miejscach odpoczynku, a wodę zawsze można napełnić na stacjach benzynowych, jeśli nie jest dostępna na miejscu.
31 sierpnia 2016 r. - 9:58
Uwagi dotyczące kota mówi:
Wow, Övik jest dobry w wielu rzeczach, najwyraźniej również w dobrze płatnych.
31 sierpnia 2016 r. - 16:34
Dan Gyll mówi:
W sierpniu podróżowałem po Norwegii z Oslo do Bergen, nigdy nie zapłaciłem więcej niż 270 NOK za kemping. Ale 150-200 nkr za boiska. Niemcy i inne kraje często mają darmowe boiska w wielu miastach, np. w centrum Braunschweig, w przeciwnym razie około 5-10 E. My, którzy możemy korzystać z udogodnień samochodu i przetrwać jedną lub dwie noce bez prądu, toalety, prysznica, wody tu i tam, ale chcemy odwiedzić miasto, powinniśmy zacząć słyszeć nasz głos. Ålesund to jedyne miejsce, za które zapłaciliśmy 250 SEK / dzień, ale jest oszałamiająco piękne, blisko miasta i trochę chłodniejsze niż Övik. Ale mamy prosty pogląd na życie w kamperze i brakuje nam zarówno pralki, centralnego odkurzacza, jak i ekspresu do kawy w kamperze.
31 sierpnia 2016 r. - 23:10
Lena - dobra dla duszy mówi:
Co?! 250 kr! Ale to jak kemping, jeśli dobrze pamiętam. Zdecydowanie za dużo. Dokładnie, 150 SEK brzmi rozsądniej.
Uściski Lena
01 września 2016 - 5:50
nils-åke hansson mówi:
W Szwecji 200 kr to dla nas maksimum, chcę opróżnić i wodę Elektryczność - nie jest konieczna w okresie letnim. Wiem, że ceny różnią się na południu, ale w większości nie są wcale drogie.
01 września 2016 - 9:24
administrator mówi:
Katta, prawdopodobnie nie są jedynymi, którzy pobierają duże opłaty, ale tak, myśleliśmy, że cena jest trochę wygórowana...
Dan Gyll, dziękujemy za komentarz i podzielenie się wrażeniami! Prawdopodobnie zareagowaliśmy na to, że cena przypominała kemping, a na kempingu jest zwykle znacznie więcej, nie tylko personel.
Lena, tak, to jest jak cena kempingu (chociaż są też droższe kempingi, ale często są to duże kempingi z dużą liczbą pracowników i zajęć).
Nils-Åke, prawdopodobnie czujemy się jak ty. 200 SEK to trochę jak próg bólu... Napisaliśmy, że doceniamy słupy elektryczne, ale zgadzamy się, że nie zawsze jest to konieczne. Wiele razy można sobie poradzić bez elektryczności, zwłaszcza latem.
03 września 2016 r. - 8:47
Tommy mówi:
Brzmi jak dobra oferta na kemping, nawet dla podstawowego kempingu, a ponadto często jesteś w centralnej lokalizacji.
Dlaczego wozy nie mogą być parkowane na parkingach? Zakwaterowanie również na kołach i równie mobilne.
Przyczepy kempingowe mogą chcieć pozostać na parcelach tak samo, jak kampery chcą pozostać na kempingach.
Czy powinniśmy podzielić to na samochody niedozwolone na kempingach i powozy niedozwolone na parkingach dla przyczep kempingowych, nie brzmi dobrze, ale prawie wydaje się, że zmierzamy w tym kierunku.
Niech każdy wybierze, gdzie chce spać, niezależnie od pojazdu!
21 września 2016 r. - 1:45
administrator mówi:
Tommy, zgadzam się, że to świetnie, gdy przyczepy kempingowe są mile widziane na parcelach. Rozmawialiśmy o tym z parą z Elmiamässan i powiedzieli nam, że przyczepy kempingowe są mile widziane na niektórych parcelach i że budują taką parcelę w swojej gminie (obszar Göteborga, jeśli dobrze pamiętam?) Problemem może być to, że zespoły są czasami dłuższe, ale może być możliwe rozwiązanie tego problemu poprzez zaparkowanie samochodu nieco dalej, jeśli to konieczne.
21 września 2016 r. - 20:33
Wanja Karlström mówi:
100 bez elektryczności/ 30 za elektryczność
02 maja 2017 r. - 19:30
Erica mówi:
Po przeczytaniu wszystkich komentarzy zastanawiam się, czy wszystkie ośrodki są zainteresowane podróżującymi kamperami jako grupą klientów. Zastanawiam się, jakie jest uzasadnienie, gdy często przyjeżdżasz późno i wyjeżdżasz wcześnie, ale nie chcesz nawet płacić za parking? Oznacza to, że nie wydajesz ani grosza w lokalnym biznesie i nie dajesz nic miejscowości w marketingu p2p, z wyjątkiem tego, że parking jest tani, co przyciąga więcej klientów, co w rzeczywistości jest kosztem. Prawdopodobnie wiele miast ponosi te koszty, aby ludzie nie parkowali byle gdzie, ale nie ma w tym żadnego zysku, ani dla danej gminy, ani dla lokalnych firm.
05 maja 2018 r. - 8:22
Sven mówi:
Jak was stać na kupno kampera za chyba pół miliona albo i więcej to marudzicie o drobne. Naprawa miejsca parkingowego musi coś kosztować, a nie zdajecie sobie sprawy, że usługa powinna być darmowa, więc wstydu nie macie, dziwni ludzie.
10 sierpnia 2018 r. - 14:44
Lennart mówi:
Zgadzam się ze Svenem. Stań w lesie, jeśli jesteś taki biedny.
13 listopada 2018 r. - 17:13
Lennart. mówi:
400 kr za ładne miejsce z elektrycznością i opróżnianiem jest ok.
Bałwany mogą stać w lesie.
13 listopada 2018 r. - 17:10
Pan Jan Oskarsson mówi:
Janne
Tak, jak większość ludzi, uważam, że 100-150:- jest w sam raz.
i myślisz, że wszystkie przystanie dla małych łodzi radziły sobie wcześniej bez kamperów, więc są one prawdopodobnie tylko dodatkowym dochodem teraz, gdy coraz więcej przystani akceptuje kampery. Ponadto, chcesz mieć toaletę, wodę, za mniej niż 200: - i mniej niż 100m do domu serwisowego. Opróżnianie i elektryczność mogą kosztować trochę więcej, są miejsca odpoczynku, gdzie można to zrobić za darmo.
na kempingu można postawić namiot i markizę, czego nie można zrobić na kempingu, jest mniej miejsca. myślę, że większość kempingów jest dobrą dojną krową dla właściciela.
17 marca 2019 r. - 13:49
Marcos mówi:
Miejsce parkingowe nie powinno kosztować więcej niż 100 kr, ponieważ mamy wszystko, jeśli jest prąd, trzeba dodatkowo zapłacić.
18 kwietnia 2020 r. - 16:54
Steffi mówi:
50 nie więcej, jeśli nie ma opróżniania latryny. Sprawdź Francję.
29 lipca 2020 r. - 5:54